عطر ناتیکا آکوا راش – Nautica Acqua Rush

شناسه محصول: نامعلوم

عطر مردانه ناتیکا آکوا راش  – Nautica Acqua Rush برای اولین بار در سال 2012معرفی شد.این عطر رایحه ای شاداب و آبزی است که به داشتن رایحه تمیز و با طراوت معروف است.

برند:ناتیکا
حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 825,000 تومان

توضیحات

ناتیکا آکوا راش – Nautica Acqua Rush

این محصول سال 2012 میلادی بوده و توسط عطاری مستعد و مطرح به نام هری فریمونت ساخته شده است . از ویژگی های این عطر رایحه بسیار دلنشین و خنک آن می باشد و در دسته عطر های معطر آبزی قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به آب دریا ، گشنیز ، یوزو ، نعناع ، سالویا اسکلاریا، برگ بنفشه ، مشک ، کهربا، چوب درخت ساج ، روایح چوبی اشاره کرد.

بطری اصلی

برند ناتیکا
عطار هری فریمونت
طبع خنک
سال عرضه 2012
گروه بویایی معطر آبزی
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه آب دریا ، گشنیز ، یوزو
اسانس میانی نعناع ، سالویا اسکلاریا، برگ بنفشه
اسانس پایه مشک ، کهربا، چوب درخت ساج ، روایح چوبی

 

ناتیکا در سال 2012 عطر جدیدی را روانه بازار کرد که با رویکردی متفاوت نسبت به نسخه های قبلی ایجاد شده است. نسخه‌های قبلی با مفهوم و ترکیب کلاسیک پیشرو بودند، در حالی که Aqua Rush جدید به گونه‌ای ساخته شده بود که احساس قایقرانی روی امواج و رایحه آب شور را نشان دهد.

عطر جدید شامل آکوردهای مشخصه آب شور دریا و رایحه های مشخصه هوای دریا و همچنین چوب ساج است که به گیاهان معطر انتخاب شده می پیوندد تا تجربه جدیدی را از خانه Nautica ایجاد کند.

Nautica Aqua Rush توسط عطرساز Firmenich – Harry Fremont ساخته شد که نت های آغازی را با آکوردهای دریایی غنی کرد.

علاوه بر نت‌های دریایی معطر و مقاومت‌ناپذیر، نت‌های ابتدایی با اسپری مرکباتی یوزو و همچنین نت‌های تند گشنیز تزئین شده‌اند. قلب با مخلوطی از نعناع آبی، برگ‌های گل مریم گلی و بنفشه، لذت خوشبویی را فراهم می‌کند، در حالی که پایه آن با چوب عنبر، مشک آبی و چوب ساج بسته می‌شود.

 

این عطرها به‌ خاطر نت‌های تازه و آبیش که حس بودن در نزدیکی اقیانوس را تداعی می‌کنند، شناخته می‌شوند. عطرهای ناتیکا نیز اغلب با قایقرانی و سبک زندگی دریایی مرتبط هستند که با تصویر کلی برند همخوانی دارد.

عطر نوتیکا آکوا راش – NAUTICA – Aqua Rush

عطریست  مردانه و با شکوه و شیک و خوشبو ، دارای رایحه مطبوع و دلنشین خنک میباشد. این عطر در مجموعه عطر قیصری با بسته بندی زیبایی که دارد، بوی خوش، چالاکی، نشاط و شادی درونی خاصی را به استفاده کننده از آن هدیه می دهد؛ شیشه بسیار شیک آن به همراه ترکیب مایع خوش رنگ بازتاب عمیقی از وجود هنر و زیبایی را ارائه می نماید و با استفاده از این ادکلن حس یک رایحه خنک را تجربه خواهید کرد.

به عنوان یک عطر معطر آبزی  توصیف می شود. نت های بالایی این عطر شامل گریپ فروت، میوه اژدها، جلبک دریایی، نارنگی ماندارین، ترنج، سیب و لیموترش سبز است. ترنج یک مرکبات است که رایحه ای تازه و خوش طعم را به عطر اضافه می کند، در حالی که سیب رایحه ای میوه ای است که طعمی از شیرینی و لطافت را اضافه می کند. لیموترش یکی دیگر از مرکبات است که رایحه ای طراوت بخش و طراوت بخش به عطر می بخشد.

نت های میانی آکوا راش شامل بنفشه، سنبل آبی، یاس، جوز، فلفل صورتی و آب دریا است. گل یاس یک نت گلی است که حسی از ظرافت و پیچیدگی را به آن اضافه می کند، در حالی که فلفل صورتی یک نت تند است که حس گرما و پیچیدگی را اضافه می کند. آب دریا یک نت آبی است که رایحه ای تازه و شور را به عطر می بخشد.

نت های پایه آکوا راش شامل خزه درخت بلوط، چوب صندل سفید، خس خس، مشک، کهربا، سدر است. چوب صندل رایحه ای چوبی است که عمق و پیچیدگی را به عطر می بخشد، در حالی که مشک رایحه ای گرم و حسی است که حس مردانگی را به آن می بخشد. عطر خس خس رایحه ای علفی است که رایحه ای تازه و خاکی به عطر می بخشد.از طرف دیگر خزه بلوط دارای رایحه ای چوبی و خاکی است که به عطر مزه ای مردانه می بخشد.

به طور کلی، ترکیبات موجود در آکوا راش گلد به خوبی متعادل هستند و رایحه ای با طراوت و در عین حال گرم ایجاد می کنند که برای استفاده در تمام طول سال و هر موقعیتی مناسب باشد.

بررسی ناتیکا آکوا راش :

بر اساس نظر سنجی این عطر در سایت فرگرنتیکا چند ویژگی را با هم مرور میکنیم

ماندگاری  : در حد متوسط

ارزش قیمت : با توجه به کیفیت مناسب هست

جنسیت : طبق نظرسنجی مردمی تا حد زیادی مناسب بانوان هم هست.

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.