عطر کنزو جانگل هوم – kenzo Jungle Homme

شناسه محصول: نامعلوم

کنزو جانگل هوم – kenzo Jungle Homme عطری است که بعد از دو دهه هنوز هم یکی از محبوب ترین عطرهای موجود در بازار است.

برند:کنزو
حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 570,000 تومان

توضیحات

کنزو جانگل هوم – kenzo Jungle Homme

عطری است که بعد از دو دهه هنوز هم یکی از محبوب ترین عطرهای موجود در بازار است. این عطر که در سال 1998 عرضه شد، توسط عطرساز مشهور الیور کرسپ ساخته شد و از آن زمان تا کنون مورد علاقه بسیاری از مردان بوده است. 
کنزو تاکادا، بنیانگذار برند کنزو، به خاطر عشق به سفر و توانایی اش در گنجاندن فرهنگ های مختلف در طراحی هایش شناخته شده بود. ژیل روزیر در سال 1993 مدیر خلاق کنزو شد و این سنت را با آوردن انرژی و جهت گیری جدید به این برند ادامه داد. الهام بخش Kenzo Jungle Homme سفرهای این طراح در آسیا و آفریقا بود که او در این عطر به تصویر کشیده شد.
Kenzo Jungle Homme یکی از اولین عطرهایی بود که تحت مدیریت خلاقانه Gilles Rosier عرضه شد و به موفقیتی فوری دست یافت. این عطر در دهه 1990 به یکی از محبوب ترین عطرهای مردانه تبدیل شد و امروزه نیز مورد علاقه بسیاری از مردان است. این عطر به خاطر رایحه منحصر به فرد و جسورانه اش که شبیه هیچ چیز دیگری در بازار آن زمان نبود مورد تحسین قرار گرفت. Kenzo Jungle Homme به سرعت تبدیل به یک عطر مورد علاقه مردانی شد که به دنبال عطری مردانه و ماجراجویانه بودند.
ترکیب Kenzo Jungle Homme پیچیده است و شامل طیف گسترده ای از مواد تشکیل دهنده است. این عطر جزو عطرهای تند شرقی طبقه بندی می شود و رایحه ای گرم و تند دارد که برای ماه های سردتر مناسب است.
نت های اولیه Kenzo Jungle Homme شامل هل، زیره و نعناع است. این ترکیبات به عطر دهانه ای تند و تازه می بخشد که سپس نت های قلبی میخک، سدر و شمعدانی را به دنبال دارد. نت های میانی به عطر خاصیت چوبی و گلی می بخشد که سپس با نت های پایه وانیل، نعناع هندی و چوب صندل به پایان می رسد. این ترکیبات به عطر خاصیت گرم و حسی می بخشد.
ترکیب این مواد باعث ایجاد رایحه ای می شود که هم تند و هم چوبی است، همراه با طعمی از شیرینی گل. این عطر برای مردانی که به دنبال عطری مردانه و پیچیده هستند بسیار مناسب است. دلایل محبوبیت Kenzo Jungle Homme دلایل متعددی وجود دارد که چگونه برای بیش از دو دهه محبوبیت خود را حفظ کرده است. یکی از دلایل اصلی آن رایحه بی نظیر و پررنگ آن است. این عطر بر خلاف هر چیز دیگری در بازار است و در دریایی از عطر مختلف متمایز است.
یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن همه کاره بودن آن است. عطر Kenzo Jungle Homme عطری است که می توان آن را در محیط های مختلف استفاده کرد. هم برای مجالس رسمی و هم برای مجالس رسمی مناسب است و می توان آن را در روز یا شب پوشید. این عطر همچنین ماندگاری بالایی دارد و عطر بسیار خوبی دارد. رایحه ای است که در تمام طول روز ماندگاری دارد و تاثیری ماندگار بر اطرافیانتان می گذارد. این یکی دیگر از دلایل محبوب ماندن آن برای مدت طولانی است.
در نهایت، Kenzo Jungle Homme عطری است که امتحان خود را پس داده است. این عطر منحصر به فرد و همه کاره است و آن را در بین بسیاری از مردان محبوب کرده است. ترکیب عطر پیچیده است و شامل طیف گسترده ای از مواد است که به آن خاصیت تند، چوبی و گلی می بخشد. این عطر همچنین ماندگاری بالایی دارد و دارای رایحه ای عالی است که آن را به عطری تبدیل می کند که تاثیر ماندگاری به جا می گذارد.
تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.