عطر سوسپیرو اربا پورا – Sospiro Erba Pura

شناسه محصول: نامعلوم

عطر سوسپیرو اربا پورا – Sospiro Erba Pura یکی از عطرهای اسپرت برند ایتالیا سوسپیرو است؛ که در سال ۲۰۱۳ توسط عطارهای معروف لورا سانتاندر، کریستین کاربنل ساخته شده است.

حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 825,000 تومان

توضیحات

عطر سوسپیرو اربا پورا – Sospiro Erba Pura یکی از عطرهای اسپرت برند ایتالیا سوسپیرو است؛ که در سال ۲۰۱۳ توسط عطارهای معروف لورا سانتاندر، کریستین کاربنل ساخته شده است. خالق این برند سرجیو مومو (صاحب کمپانی زرجف ) است؛ که برند خود را در سال ۲۰۱۱ تاسیس کرد. هدف او از افتتاح این خانه ی عطر، تولید روایحی با پس زمینه ای از ایتالیا و مدیترانه است. نام عطرهای این برند از بناهای به جا مانده از امپراطوری روم باستان، طبیعت ایتالیا از آلپ تا توسکان الهام گرفته شده است.
عطر اربا پورا اسپرت طبعی معتدل و شیرین و کمی تند دارد و در دسته عطر ها با رایحه شرقی قرار دارد. این عطر انتخابی بسیار مناسبی برای کسانی است؛ که میخواهند در جمع همیشه با شکوه، خاص خود بدرخشند. ارباپورا یک ترکیب خوشبو و مدرن از مرکبات مدیترانه و میوه های شیرین است؛ که بر پایه ای گرم و نفسانی از کهربای شرقی بنا شده است و شما را فردی مصمم و افسون گر نشان می دهد.

با توجه به شرایط آب و هوایی و جنس پوست شما ماندگاریی نسبتا بالایی را برای شما به همراه دارد و دارای قدرت پخش خوبی است. ارباپورا با رایحه دلپذیر مناسب چهار فصل است و برای استفاده روزمره گزینه مناسبی است.
وقتی اربا پورا را اسپری می کنید. در ابتدا متوجه بوی لیمو، ترنج و پرتقال خواهید شد. این رایحه شیرین به شما حس خوبی را القا می کند. پس از مدتی رایحه میانی شروع میشود؛ که سرشار از نت های میوه ای است و باعث خوشبین بودن، تخلیه ذهن از استرس و فشار، احساس خوب و سرحال بودن درون شما می شود. نت‌های پایانی از کهربا، مشک و وانیل تشکیل‌شده‌اند. وانیل باعث افزایش شیرینی و دلپذیر بودن عطر می شود.

رایحه عطر اربا پورا سوسپیرو ملایم و شیرین است و بدین ترتیب در دل همگی دوست‌داران عطر به راحتی نفوذ می‌کند؛ همچنین بر اساس نظر کارشناسان، این عطر در گروه بویایی شرقی “Oriental” قرار می‌گیرد.

بر اساس نظر افرادی که از این عطر استفاده کرده‌ و نظر خود را در وب سایت‌ها و فروم‌های تخصصی بیان کرده‌اند، رنگین کمانی از رایحه‌های میوه‌ای، مشک و امبر (کهربا) بیش از سایر ترکیبات، در رایحه این عطر استشمام می‌شوند.

با توجه به ترکیبات استفاده شده در عطر اربا پورا سوسپیرو پرفیومز، ماندگاری بسیار مطلوب و مناسبی دارد؛ به نحوی که با چند اسپری از این عطر بر روی لباس و بدن به خوبی پاسخگوی نیاز شما در یک روز خواهد بود.

مهمانی‌های رسمی و سطح بالا، قرارهای مهم کاری و همچنین تعاملات اجتماعی روزمره بهترین شرایط را برای استفاده از این عطر دارا می‌باشند.

Erba Pura Sospiro با رایحه خاص و جذاب خود، مناسب استفاده در بیشتر روزهای سال و شرایط آب و هوایی گوناگون (با کمی ترجیح استفاده در آب و هوای خنک و سرد) است و بدین ترتیب امکان بهره بردن از این رایحه ملایم و مطبوع را در طول سال خواهید داشت.

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.