عطر آزارو کروم – Azzaro Chrome

شناسه محصول: نامعلوم

آزارو کروم – Azzaro Chrome یک عطر مردانه محبوب است این عطر در سال 1996 توسط برند آزارو عرضه شد و به موفقیتی فوری دست یافت.

برند:آزارو
حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

گرید

گرید DH

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 480,000 تومان

توضیحات

آزارو کروم – Azzaro Chrome یک عطر مردانه محبوب است این عطر در سال 1996 توسط برند آزارو عرضه شد و به موفقیتی فوری دست یافت. از آن زمان تا کنون، این عطر برای بسیاری از مردان در سراسر جهان تبدیل به رایحه متمایز شده است.
آزارو کروم توسط عطرساز فرانسوی جرارد هاوری ساخته شد. آزارو کروم به گونه ای طراحی شده است که عطری تازه و جذاب باشد که برای مردان در هر سنی جذاب باشد. این عطر به عنوان عطری به بازار عرضه شد که احساس آزادی، سرزندگی و انرژی را برانگیزد.

عطر آزارو کروم از چندین نت مختلف تشکیل شده است که هر کدام به رایحه کلی کمک می کنند. نت های ابتدایی عطر شامل لیمو، رزماری و آناناس است. لیمو یک مرکبات است که رایحه ای تازه و معطر را به عطر اضافه می کند، در حالی که رزماری رایحه ای علفی است که حسی از انرژی می بخشد. آناناس رایحه ای شیرین و میوه ای است که طعمی استوایی به عطر می بخشد. این نت ها طراوت اولیه را به عطر می دهند.

نت های میانی کروم شامل پنجه مریم، گشنیز، خزه درخت بلوط و یاس می باشد. پنجه مریم  و یاس نت های گلی هستند که طراوت را به عطر می بخشند، در حالی که گشنیز رایحه ای تند و علفی است که حس پیچیدگی را به آن می بخشند. خزه بلوط رایحه ای خزه ای و خاکی است که حس طبیعی بودن را به آن می بخشد.

نت های پایه کروم  دانه تونکا، شامل چوب صندل سفید ، هل، سدر، مشک و خزه بلوط است. سدر رایحه ای چوبی است که عمق و پیچیدگی را به عطر می بخشد، در حالی که مشک رایحه ای گرم و حسی است که حس مردانگی را به آن می بخشد.

 Azzaro Chrome عطری متعادل است که هم تازه و هم مردانه است. ترکیبی از مرکبات، گل‌ها و نت‌های چوبی آن، همراه با نت های پایه گرم و مردانه آن، آن را به عطری همه کاره تبدیل کرده است که می توان آن را در هر مناسبتی استفاده کرد. از زمان عرضه در سال 1996، آزارو کروم به یکی از محبوب ترین عطرهای مردانه در بازار تبدیل شده است. این عطری است که امتحان خود را پس داده و همچنان مورد علاقه مردان در هر سنی است. به طور کلی، می توان گفت آزارو کروم عطری جاودانه است که تا سال های آینده همچنان مورد علاقه مردان خواهد بود.

 

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.