عطر هرمس وویاژ – Voyage d’Hermes

شناسه محصول: نامعلوم

اگر به دنبال خرید عطر یونیسکس هستید، و دوست دارید عطر خود را با همسرتان ست کنید، خرید عطر هرمس وویاژ – Voyage d’Hermes یک گزینه عالی و بی نظیر برای شما خواهد بود.

برند:هرمس
حجم

20 میل, 30 میل, 50میل

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 400,000 تومان

توضیحات

عطر هرمس وویاژ – Voyage d’Hermes

اگر به دنبال خرید عطر یونیسکس هستید، و دوست دارید عطر خود را با همسرتان ست کنید، خرید عطر هرمس وویاژ – Voyage d’Hermes یک گزینه عالی و بی نظیر برای شما خواهد بود. اما در ابتدا اجازه بدهید با هم نگاهی داشته باشیم به ویژگی های ناب عطر وویاژ و به دنبال آن هم نگاهی بیندازیم به قیمت عطر وویاژ. شما با مطالعه اطلاعات ارائه شده در بخش های مختلف به خوبی خواهید توانست برای خرید عطر وویاژ اقدام نمایید.

در سال ۲۰۱۰ میلادی کمپانی مشهور عطرسازی، به نام “هرمس”، جدیدترین محصولش را به بازارهای جهانی عطر معرفی نمود. این عطر گرمی بی‌نظیر با نام تجاری “ویاچ هرمس یا وویاژ هرمس (Hermes Voyage D’Hermes)” روانه بازار شد. عطری با رایحه خنک، سرشار از حس زندگی و طراوت! از همان ابتدای حضور وویاژ هرمس در بازارهای عطر، توجهات بسیاری از کارشناسان عطر سازی را به خود جلب نمود. عطر گرمی وویاژ، بسیار خاص و منحصربفرد است. رایحه‌های گوناگون، به زیبایی در کنار یکدیگر قرار گرفته و با هم ادغام شده‌اند. از سال ۲۰۱۰ تا زمان حال، این عطر طرفداران بسیاری را پیدا کرده‌است. رایحه خنک و دلنشین وویاژ، هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها طراحی شده‌است.

جالب است بدانید که کمپانی نام آشنای هرمس در سال ۱۸۳۷ میلادی، توسط تیری هرمس آلمانی، در فرانسه تاسیس شد. فعالیت اصلی این شرکت در ابتدا تولید و فروش محصولات جانبی سوارکاری بود. اما کم‌کم، تولید دیگر محصولات، از جمله کیف چرمی، روسری و اکسسوری را هم به فعالیت‌هایش اضافه نمود و در نهایت به طراحی و ساخت عطر روی آورد.

زیبایی همراه با رایحه دلنشین مرکبات! رایحه‌ای که در هر نت از ترکیبات بی‌نظیری بهره می‌برد. اسانس وویاژ، با رایحه منحصربفردی که دارد، هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان طراحی شده‌است. از این رو برای زوج‌هایی که دوست دارند تا عطرهایشان را با یکدیگر ست کنند، انتخاب خوبی است. هر نت از این عطر، شامل ترکیبی خاص از گونه‌های مختلف گیاهان و میوه‌ها و گل‌ها می‌باشد. در بعضی از بخش‌ها اسانس ادویه هم به این ترکیبات اضافه شده تا گرمی و شیرینی شرقی را در رایحه اسانس وویاژ، تداعی کند.

نت آغازین، در اولین باری که عطر گرمی وویاژ را اسپری می‌کنید، با انتشار رایحه دلنشین گریپ‌فروت آغاز می‌شود! اساسا انواع رایحه‌های مرکبات که بخصوص در نت‌های آغازین، مورد استفاده عطرسازان، قرار می‌گیرد، به سبب القای حس طراوت و نشاط می‌باشد. در مورد عطر ویاچ هرمس، این نشاط اولیه، با رایحه گریپ‌فروت تقدیم شما می‌شود. کم‌کم این رایحه به عقب رفته و رایحه هل و ادویه نمایان می‌شود. دقیقا در این لحظه گرمای مشرق زمین در رایحه عطر وویاژ، دمیده می‌شود. مانند خورشید که هر روز صبح، از مشرق زمین می‌تابد، این رایحه شرقی، بوی زندگی را با خود به ارمغان می‌آورد.

کمی بعد، نت ابتدایی، جای خود را به نت میانی می‌دهد. شروع این نت با رایحه چای است. بله درست حدس زدید! از این زمان به بعد، رایحه چای، نت میانی عطر وویاژ را خنک خواهد نمود! خنکی دلچسب و گوارا! پس از سپری شدن زمان کوتاهی، عطر گل و رایحه‌های سبز، خنکی و طراوت این بخش را کامل خواهند کرد.

یک امضا برای یک پایان زیبا! به نظر می‌آید ترکیبات بکار رفته در این بخش، به منظور بالا بردن حس آرامش طراحی شده‌اند. بوی چوب کاملا متعادل به مشام می‌رسد. نه کم است که قابل تشخیص نباشد و نه زیاد که رایحه را تحت تاثیر خودش قرار دهد. عطر مشک این رایحه چوبی را در این بخش کامل می‌کند. و پایان!
ماندگاری و پخش بو
اگر به دنبال عطری هستید که ماندگاری خوب و پخشی رایحه عالی داشته باشد، انتخاب اول شما، عطر گرمی ویاچ است و بس! معمولا، عطر هایی که رایحه خنک دارند، پخشی بوی عالی ندارند. اما اسانس ویاچ، به خاطر داشتن رایحه تند، از پخشی بوی بی‌نظیری برخوردار است.
گروه بویایی
کارشناسان عطرسازی، دسته‌بندی‌های مشخصی برای رایحه‌های عطرها در نظر می‌گیرند. این گروه‌‌بندی‌ها هم به عطرسازان کمک می‌کند تا عطری که رایحه استانداردی دارد را طراحی کنند و هم به خریداران این فرصت را می‌دهد که عطری که مطابق سلیقه‌شان است را راحت‌تر پیدا کنند. بر اساس این دسته‌بندی‌ها، عطر گرمی ویاچ،‌ در دسته، چوبی، مشکی و گلی قرار می‌گیرد.

رایحه دلنشین عطر ویاچ، بسیار خنک و شیرین و کمی هم تند است. بنابر قانون نانوشته میان عطرها و رایحه‌ها، در فصول سرد سال، از رایحه‌های گرم استفاده می‌شود و به همین ترتیب از رایح‌های خنک در فصل‌های گرم سال بهترین استفاده را می‌توان برد. خنکی رایحه اسانس ویاچ، این عطر را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در فصل تابستان تبدیل کرده‌است. اگر مکان زندگی شما، بهارهای گرمی دارد، با خاطری آسوده، از رایحه دلنشین این عطر، در فصل بهار هم می‌توانید استفاده نمایید.

اسانس عطر ویاج که در ایران با نام وویاژ هرمس شناخته می شود در سال 2010 توسط عطر ساز ژان النا به صورت زنانه و مردانه توسط برند هرمس طراحی و عرضه شد. اسانس جدید هرمس Voyage dHermes دارای رایحه شیرین و خنک و تند می باشد که این عطر را به یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در فصول گرم تبدیل نموده است.

عطر وویاژ هرمس Voyage dHermes در نت ابتدایی خود رایحه میوه ای بسیار زیبایی از گریپ فروت را دارد که حس شادابی و خنکی را در این عطر تداعی میکند و همراه این رایحه خنک میوه ای بوی هل هم خود نمایی میکند که اجزای نت اولیه وویاژ را تشکیل می دهند. در نت میانی عطر هرمس ترکیب جالبی از چای سبز , گل و نت سبز به مشام می رسد که نشان از طراوت و خلاقیت عطر ساز این رایحه پر طرفدار می باشد

در نت پایانی پس از گذشت زمان رایحه مشک سفید و چوب به صورت زیرکانه خودنمایی می کنند اسانس عطر وویاژ Voyage d`Hermes برخلاف محصولات خنک تند بوده و پخش بویایی بسیار عالی دارد. از دیگر اسانس هایی که شباهت بسیاری به هرمس وویاژ دارند.

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.