عطر تق هرمس – Terre d’Hermes

شناسه محصول: نامعلوم

عطر  تق هرمس – Hermes Terre D’Hermes Parfum ، معروف ترین محصول برند هرمس است که در سال ۲۰۰۹ تولید شد.

برند:هرمس
حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

گرید

گرید DH, گرید H

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 512,000 تومان

توضیحات

عطر تق هرمس مردانه – Hermes Terre D’Hermes

معروف ترین محصول برند هرمس است که در سال ۲۰۰۹ تولید شد. هرمس، یک خانه کالای لوکس فرانسوی است که در سال 1837 توسط تیری هرمس (Thierry Hermes) تأسیس شد. این کمپانی که در ابتدا بر روی لوازم جانبی سوارکاری متمرکز بود، به مرور زمان به تولید کیف های دستی چرمی، روسری، لوازم جانبی (accessories)، مد و عطر روی آورد.

این برند فرانسوی اولین عطر خود را در سال ۱۹۴۴ تولید کرد و تا سال ۲۰۲۰ تقریبا حدود ۱۱۵ عطر را در کارنامه خود ثبت کرده است. تق هرمس (تغ هرمس) یا همان ترد هرمس در سال ۲۰۰۶ با غلظت ادو تویلت تولید شد و این کمپانی به دلیل موفقیتی که در پس عرضه این عطر مردانه به دست آورد، تصمیم گرفت تا نسخه (ورژن) پرفیوم (Pure Parfum) این عطر را نیز تولید کنید که البته این دو نسخه با یکدیگر در نت های سازنده، مشخصات و در حجم تفاوت هایی دارند

حتی کسانی که فقط به دنبال عطرهای نیش و گران قیمت هستند نیز بر کیفیت و ارزندگی تق هرمس اذعان دارند. خیلی از آقایان با همین عطر به دنیای عطر نزدیک شده اند. خیلی از آقایان با همین عطر (تق Hermes) عاشق شده اند. خیلی از آقایان فقط با این عطر آرامش می گیرند. عطر تق هرمس چنان خوش و جذاب است که خانم ها نیز به استفاده از آن، علاقه نشان می دهد.

Terre در زبان فرانسوی به معنای زمین (Earth) می باشد. می توان گفت این لغت به وضوح نشان دهنده تمام احساساتی است که شما از این عطر مردانه دریافت می کنید. زمین؛ نماد فراخی، گستردگی، بزرگی، تازگی، سرشار از روایح تازه و طبیعی. چیزی که در اولین اسپری از تق هرمس  حس می کنید، همین تازگی و طراوت و طبیعی بود رایحه است. این عطر مردانه در گروه بویایی چایپر چوبی قرار گرفته است.

چایپر در زبان فرانسه به معنای قبرس است. قبرس نیز کشوری جزیره ‌ای در شرق دریای مدیترانه است. به همین دلیل می‌توان چایپر را قبرسی یا مدیترانه ‌ای هم ترجمه کرد. در عطرهای این گروه، روایح کلاسیک، خشک، سیگار مانند، دودی، تند و ماندگار بیشتر دیده می شود. ترکیبات عطرهای چوبی و مدیترانه ای (چایپر) نیز عطرهایی غنی و پر قدرت می سازند که معمولا روایح سنگین و تلخ دارند و بیشتر مورد پسند آقایان قرار می گیرند.

عطر  Hermes Terre D’Hermes یک عطر تلخ و معتدل است. برای آقایانی که می خواهند در تمام طول روز احساس شادابی داشته باشند، این عطر مناسب نیست. این عطر بیشتر برای کسانی است که به دنبال فضایی آرام می گردند تا به روح و روان خود استراحت دهند. این عطر بسیار مناسب تنهایی های شماست. هرچند تق هرمس عطری کلاسیک است؛ عطری برای تمام زمان ها و تمام فصول. با اعتدالی که تق هرمس  دارد، می توان از آن در هر زمانی استفاده کرد. این عطر مردانه اگر بخواهد هم نمی تواند آزاردهنده باشد!

تق هرمس، عطری است برای همه، برای هر نوع احساس، برای هر مردی با ذات و شخصیتی استوار و پخته. این عطر (Hermes Terre D’Hermes) با رایحه طبیعی که دارد مستقیما شما را به حال و هوای طبیعت می برد؛ طبیعتی که برای هر کدام از ما نماد آرامش و زیبایی است. تق هرمس نیز عطری است برای فراغ بال. این عطر برای مراسم رسمی و قرار ملاقات های کاری بسیار مناسب است. این عطر مردانه را بهتر است برای ژست های رسمی و کت و شلوار انتخاب کنید.

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.