عطر بولگاری جاسمین نویر – Bvlgari Jasmin Noir

شناسه محصول: نامعلوم

عطر بولگاری جاسمین نویر – Bvlgari Jasmin Noir؛ رایحه‌ای مرموز از گل‌های شرقی جذاب‌ترین ویژگی عطر بولگاری جاسمین نویر را می‌توانیم تضاد دوگانه نت‌های مردانه و زنانه بدانیم.

حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 570,000 تومان

توضیحات

عطر بولگاری جاسمین نویر – Bvlgari Jasmin Noir

رایحه‌ای مرموز از گل‌های شرقی جذاب‌ترین ویژگی عطر بولگاری جاسمین نویر را می‌توانیم تضاد دوگانه نت‌های مردانه و زنانه بدانیم. عطرسازان جزمین نویر قصد داشتند یاس را با روشی متفاوت از قبل، به‌عنوان عنصر اصلی این عطر قرار دهند؛ یاسی به رنگ تیره و ترکیب‌شده با رایحه‌های مرموز از چوب گران‌بها. راز عطر جاسمین نویر بولگاری در تاریکی‌های شب فاش می‌شود؛ زمانی که شکوه شب همه جا را فرا گرفته و عظمت آن، قلب‌ها را تسخیر می‌کند.

عطر بولگاری جاسمین نویر؛ بویی از دل طبیعت اولین نت‌های عطر بولگاری جاسمین نویر از گاردانیای یاسمنی و ترکیبات سبز به وجود آمده است. با اسپری کردن عطر جزمین، طراوت و شادابی را از گل‌های گاردانیا به شما منتقل شده و روح تازه‌ای به جانتان بخشیده می‌شود. یاس و بادام را می‌توانیم قلب رایحه بولگاری جاسمین نویر بدانیم. در نهایت دانه تونکا، روایح چوبی، شیرین بیان، مشک، کهربا و نعناع هندی آکورد نهایی این عطر را تشکیل می‌‌دهند. با استشمام این عطر، آرامش و طراوت طبیعت وجودتان را فرا می‌گیرد و لذتی وصف‌ناپذیر در شما به وجود می‌آید.

عطر جاسمین نویر مخصوص زنان ۲۵ تا ۴۰ ساله‌ای است که آرامش خود را در طبیعت و گل‌ها پیدا می‌کنند. این عطر با رایحه دلنشینی که دارد، همه را به سمت خود جذب می‌کند و رایحه‌ای اغواکننده به حساب می‌آید. رایحه شیرین و گرم ادکلن بولگاری جاسمین نویر، برای زنان بی‌پروا، شجاع و مرموز که می‌خواهند روی اطرافیانشان تاثیر بگذراند، انتخاب مناسبی است.
عطر بولگاری جاسمین نویر به معنای یاس سیاه ، محصولی از برند معروف بولگاری که با نت گل یاس و شیشه رمز آلود و مشکی ، این نام را به خود گرفته است . عطر بولگاری جاسمین که بهتر است آن را با نام Bvlgari Jasmin Noir Eau De Parfum بشناسیم، توسط دو تن از طراحان خوشنام عطر جهان به نام‌های Carlos Benaim و Sophie Labbe طراحی و به برند بولگاری ارائه شده است.

در واقع این عطر زنانه است اما با ویژگی های مردانه طراحی شده است . از جمله ی این ویژگی ها که سبب متفاوت شدن این محصول گشته میتوان به قدرت ، مجلل بودن ، سرشار بودن از رمز و در عین حال ملایم و بی پروا بودن آن اشاره کرد . این محصول در سال 2008 تولید شده است . در ابتدا رایحه ی یاس و در نت وسط بادام و یاس و در پایان مشک ، نعناع هندی ، عنبر و دانه ی تونکا را همراه دارد . رایحه ی این محصول را میتوان در دسته ی گروه بویایی چوبی گلی طبقه بندی نمود . این عطر اختصاص به بانوان رده ی سنی 25 تا 40 سال دارد . بطری سیاه و مرموز این عطر آن را تبدیل به سمبلی از محبت برای طرفداران برند بولگاری نموده است . این عطر دارای رایحه ای بسیار اغوا کننده برای بانوان جوان میباشد .این عطر که از رایحه‌ای شیرین و گرم بهره می‌برد، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای بانوانی است که به این نوع رایحه علاقه دارند. ساختار اصلی این عطر را گیاهان معطر تشکیل می‌دهند و همین موضوع باعث می‌شود تا بوی این عطر برای فرد استفاده‌کننده و اطرافیانش، یادآور آرامش و زیبایی طبیعت باشد. با بستن چشم‌ها و استشمام این عطر، آرامش عمیقی شما را دربرمی‌گیرد و لذتی به‌یادماندنی احاطه‌تان می‌کند.

رایحه اولیه : ترکیبات سبز , گاردنیای یاسمنی
رایحه میانی : یاس , بادام
رایحه پایه : دانه تونکا , روایح چوبی , شیرین بیان , مشک , کهربا , نعناع هندی در واقع این عطر زنانه است اما با ویژگی های مردانه طراحی شده است . از جمله ی این ویژگی ها که سبب متفاوت شدن این محصول گشته میتوان به قدرت ، مجلل بودن ، سرشار بودن از رمز و در عین حال ملایم و بی پروا بودن آن اشاره کرد . این محصول در سال 2008 تولید شده است . در ابتدا رایحه ی یاس و در نت وسط بادام و یاس و در پایان مشک ، نعناع هندی ، عنبر و دانه ی تونکا را همراه دارد . رایحه ی این محصول را میتوان در دسته ی گروه بویایی چوبی گلی طبقه بندی نمود . این عطر اختصاص به بانوان رده ی سنی 25 تا 40 سال دارد . بطری سیاه و مرموز این عطر آن را تبدیل به سمبلی از محبت برای طرفداران برند بولگاری نموده است . این عطر دارای رایحه ای بسیار اغوا کننده برای بانوان جوان میباشد .این عطر که از رایحه‌ای شیرین و گرم بهره می‌برد، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای بانوانی است که به این نوع رایحه علاقه دارند. ساختار اصلی این عطر را گیاهان معطر تشکیل می‌دهند و همین موضوع باعث می‌شود تا بوی این عطر برای فرد استفاده‌کننده و اطرافیانش، یادآور آرامش و زیبایی طبیعت باشد. با بستن چشم‌ها و استشمام این عطر، آرامش عمیقی شما را دربرمی‌گیرد و لذتی به‌یادماندنی احاطه‌تان می‌کند.

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.