عطر دولچه گابانا د وان مردانه – Dolce Gabbana The One for Men

شناسه محصول: نامعلوم

عطر دولچه گابانا د وان مردانه – Dolce Gabbana The One for Men بعد از ارائه موفق عطر دوان زنانه روانه بازار شد

حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 570,000 تومان

توضیحات

عطر دولچه گابانا د وان مردانه – Dolce Gabbana The One for Men

بعد از ارائه موفق عطر زنانه روانه بازار شد. هدف دولچه گابانا، تولید یک رایحه کاملا مردانه و کلاسیک بود تا به همسرانشان عشق بورزند، چراکه عطر د وان مردانه رایحه ای است که زنان می پسندند. عطر دولچه گابانا د وان مردانه عطری خاص و بین المللی و مناسب برای مردان با کاریزما و با اعتماد به نفس است. استفانو گابانا درباره عطر د وان مردانه می گوید: “من نت های تند و شرقی را دوست دارم و هرگز چنین عطری قبلا نساخته بودیم، همینطور این عطر کمی گرمتر از دیگر رایحه های مردانه ماست.” عطر دلچه گابانا د وان مردانه مخصوص مردان کاریزماتیک، اغواگر و دلفریب می باشد، مردی که عاشق مراقبت از خود است.

عطر دولچه گابانا د وان مردانه در سال 2008 توسط Olivier Polge طراحی شد و چهره های تبلیغاتی آن Matthew Mc Conaughey بازیگر مشهور آمریکایی و Kit Harington بازیگر انگلیسی می باشد.رایحه اولیه: ترنج- گشنیز- ریحان
رایحه میانی: هل- شکوفه پرتقال- زنجبیل
رایحه اصلی: عنبر- سدر- تنباکو

بعد از ارائه موفق The one زنانه شركت دولچه گابانا در صدد برآمد تا نمونه مردانه آن راتوليد كند ودر زمستان سال 2008 به اين مهم دست يافت . هدف آنها توليد يك رايحه كاملاً مردانه وكلاسيك بود تا همسران به یکدیگر عشق بورزند.شركت دولچه گابانا در اين رايحه سليقه خود را اعمال كرد و آن را رايحه اي كمي گرم تر از رايحه های مردانه ديگر طراحي كرد.

نت‌های این عطر مطابق با سلیقه استفانو گابانا شکل گرفته‌اند که می‌خواست آمیزه‌ای چوبی‌ـ‌شرقی خلق کند. آقای گابانا در همین راستا گفته است: «من نت‌های ادویه‌ای‌ـ‌شرقی را دوست دارم، درحالی که برند ما هرگز چنین عطرهایی تولید نکرده است. این عطرها کمی گرم‌تر از عطرهای مردانه دیگر ما هستند».

د وان اعطر مردانه با نت‌های درخشان ترنج، گشنیز و ریحان شروع می‌شود تا در نت‌های میانی به هل، زنجبیل و بهارنارنج برسیم. نت‌های پایه نیز ردی مردانه را خلق می‌کنند و از سدر، تنباکو و عنبر سرشته شده‌اند. این عطر جذاب و خاص با همکاری P&G Prestige Product و IFF طراحی و ساخته شده است.

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.