بای کیلیان آنجلز شیر

شناسه محصول: نامعلوم

عطربای کیلیان آنجلز شیر : سفری به دنیای رویاها

عطر آنجلز شیر کیلین، شما را به سفری رویایی و شگفت‌انگیز به دنیای آرامش و صمیمیت می‌برد. این عطر با رایحه گرم و دلنشین خود، حس خوشایندی را در شما و اطرافیانتان ایجاد می‌کند.

طبع گرم
گروه بویایی شرقی وانیلی
عطار بنویست لاپزا
جنسیت زنانه مردانه
نوع عطر پیور پرفیوم
فصل فصول سرد
ماندگاری زیاد
پراکندگی خوب
گرید

گرید DH, گرید H

حجم

18 میل, 30 میل, 50میل

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 525,000 تومان

توضیحات

بای کیلیان آنجلز شیر

By Kilian Angels’ Share

بای کیلیان آنجلز شیر

نت‌های آغازین بای کیلیان آنجلز شیر با رایحه ترنج، نارنگی و فلفل صورتی آغاز می‌شود. این نت‌ها حس طراوت و شادابی را به شما هدیه می‌دهند.

نت‌های میانی با رایحه گل یاس، گل مریم گلی و زنبق، حسی زنانه و لطیف به این عطر می‌بخشند.

در نهایت، نت‌های پایانی با رایحه کنیاک، چوب صندل و وانیل، عمق و ماندگاری را به عطر بای کیلیان آنجلز شیر اضافه می‌کنند.

داستان و فلسفه پشت خلق عطر بای کیلیان آنجلز شیر :

عطر بای کیلیان آنجلز شیر توسط کیلیان هنسی، بنیانگذار برند کیلیان، در سال 2020 خلق شد. این عطر تحت تاثیر عشق هنسی به مشرق زمین و فرهنگ عربی بوجود آمد.

هنسی در سفرهای خود به مشرق زمین، مجذوب رایحه های گرم و دلنشین عطرهای عربی شد. او می خواست عطری خلق کند که تداعی گر این رایحه ها باشد و حس آرامش و صمیمیت را به مخاطب منتقل کند.

نام عطر بای کیلیان آنجلز شیر برگرفته از نام فرشته مُحافظ در فرهنگ عربی است. هنسی معتقد است که این عطر می تواند حس محافظت و امنیت را به مخاطب منتقل کند.

بطری بای کیلیان آنجلز شیر نیز با الهام از معماری اسلامی طراحی شده است. رنگ طلایی بطری تداعی گر و آفتاب مشرق زمین است و طرح نقوش اسلامی بر روی بطری نشان دهنده ارتباط این عطر با فرهنگ عربی است.

عطر بای کیلیان آنجلز شیر عطری خاص و منحصر به فرد است که شما را در هر جمعی خاص و متمایز می کند. این عطر با رایحه گرم و دلنشین خود، حس آرامش و صمیمیت را به شما و اطرافیانتان هدیه می دهد.

رایحه مشروبی کنیاک در بای کیلیان آنجلز شیر ، حسی گرم، لطیف و دلنشین به این عطر می‌بخشد. این رایحه تداعی‌گر مجلسی شاد و پرنشاط است و حس اعتماد به نفس و جذابیت را در شما افزایش می‌دهد.

عطر بای کیلیان آنجلز شیر ، عطری خاص و منحصر به فرد است که شما را در هر جمعی خاص و متمایز می‌کند. این عطر با رایحه گرم و دلنشین خود، حس آرامش و صمیمیت را به شما و اطرافیانتان هدیه می‌دهد.

مجموعه عطر قیصری مفتخر است که عطر آنجلز شیر کیلین را به صورت پیور پرفیوم (غلظت 80%) و با بسته بندی اختصاصی خود در حجم‌های 18، 30 و 50 میلی‌لیتر به شما عزیزان ارائه دهد.

 

 

چه چیزی عطر انجلز شیر را از دیگر عطرها متمایز می کند؟

  •  رایحه گرم و دلنشین:

ترکیبی خاص از رایحه های شرقی و گلی

حسی گرم، لطیف و دلنشین

مناسب برای فصل های سرد سال

  •  رایحه مشروبی کنیاک:

حسی خاص و منحصر به فرد

تداعی گر مجلس شاد و پرنشاط

افزایش حس اعتماد به نفس و جذابیت

  • . ماندگاری بالا:

غلظت 80% پیور پرفیوم

ماندگاری طولانی در طول روز

  • ترکیبات کمیاب و با کیفیت:

این عطر حاوی عصاره کنیاک است که به ندرت در دنیای عطر استفاده می شود. همچنین از دیگر مواد اولیه با کیفیت بالا و کمیاب مانند عصاره‌ی بلوط، عصاره‌ی دارچین و عصاره‌ی دانه‌ی تونکا بهره می برد. این مواد با هم ترکیب شده و رایحه ای منحصر به فرد و طبیعی ایجاد می کنند.

  • عطرساز ماهر:

این عطر توسط عطرساز مشهور فرانسوی، بنوا لاپوزا، طراحی شده است. لاپوزا به خاطر مهارت و خلاقیت خود در دنیای عطر شهرت دارد و این عطر یکی از بهترین دستاوردهای او محسوب می شود.

  • جایزه و افتخارات:

عطر عطر بای کیلیان آنجلز شیر موفق به کسب جوایز متعددی در صنعت عطر شده است. این جوایز نشان دهنده‌ی کیفیت و محبوبیت بالای این عطر در بین متخصصان و مصرف‌کنندگان است.

  • داستان و فلسفه منحصر به فرد:

همانطور که قبلا اشاره شد، داستان خلق این عطر با الهام از سفرهای کیلیان هنسی به مشرق زمین و تحت تاثیر فرهنگ عربی شکل گرفته است. این داستان و فلسفه،  عطر بای کیلیان آنجلز شیر را از عطرهای رایج که صرفا بر نت های رایحه ای تمرکز دارند، متمایز می کند.

  • انتخابی خاص برای افراد خاص:

این عطر با توجه به رایحه خاص و منحصر به فرد خود، انتخابی مناسب برای افرادی است که به دنبال عطری متفاوت و با اصالت هستند. عطری که بتواند امضای خاص آن ها باشد.

با در نظر گرفتن این ویژگی ها، عطر بای کیلیان آنجلز شیر انتخابی فوق العاده برای کسانی است که به دنبال عطری با کیفیت بالا، رایحه خاص، ماندگاری طولانی، برند معتبر و داستانی جذاب هستند.

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.