عطر دی کی ان وای بی دلیشس- DKNY Be Delicious

شناسه محصول: نامعلوم

عطر آمریکایی بدی کی ان وای بی دلیشس- DKNY Be Delicious زنانه از کمپانی محبوب دی کی ان وای، در سال ۲۰۰۴ به عنوان جفتی برای عطر مردانه Be Deliciauls Men به جهان عطری معرفی و عرضه شد.

حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 420,000 تومان

توضیحات

عطر آمریکایی دی کی ان وای بی دلیشس- DKNY Be Delicious

زنانه از کمپانی محبوب دی کی ان وای، در سال ۲۰۰۴ به عنوان جفتی برای عطر مردانه Be Deliciauls Men به جهان عطری معرفی و عرضه شد. فرمولاسیون آن به دستان کار دیده و با تجربه عطرسازی به نام موریس راسل (Maurice Roucel) طراحی شد که با رایحه پرانرژی و تازه، زنی جسور و دلربا را به تصویر می‌کشد.

رایحه گل‌دار میوه‌ای و خوشمزه این عطر زنانه، خط بویی مرموز و نامتعارف از نت غالب سیب در کنار روایح ملموس خیار، گریپ فروت و نت‌های چوبی دارد. در نهایت تلفیق روح‌نواز و انرژی‌بخشی از این عطر به مشام می‌رسد که در آن آکوردهای میوه‌ای بر خانواده‌ عناصر گلی و چوبی غلبه دارند.

در همین لحظه است که این رایحه تازه به همراه طراحی بطری ماهرانه‌اش، شما را به گاز زدن این سیب خوشمزه وسوسه می‌کند. خنکی ذاتی این عطر مرغوب، با آب‌وهوای معتدل بهاری و همچنین روزهای داغ آفتابی در فصل گرم تابستان سازگار است و درنهایت روزی پرانرژی و شاداب را برای‌تان رقم می‌زند.

در لحظات اولی که مقداری از بی دلیشس زنانه را روی لباس یا جایگاه نبض پوست‌تان در گردن و مچ دست اسپری می‌کنید، رایحه‌ای میوه‌ای از کنار هم قرار گرفتن نت‌های خیار و گریپ فروت به همراه رایحه گل‌دار مگنولیا به مشام‌تان می‌خورد. استشمام رایحه این نت‌ها در لحظات اول حسی سرشار از رویاپردازی، امید و آرامش را در وجود شما جاری می‌کند.

پس از مدت کوتاهی نت‌های میانی شروع به ظاهر شدن کرده و جای نت‌های ابتدایی را می‌گیرند. رایحه نت‌های میانی این ادوپرفیوم زنانه، دسته گلی تازه و شاداب از تلفیق ظریف نت‌های گل زنبق دره (گل برف)، گل مریم، کل بنفشه و گل رز در کنار بوی نافد و گیرای سیب است. رایحه سیب به شکل ملموسی بین روایح گلی خودنمایی کرده و باعث ایجاد یک طراوت غیرمعمول و خارق‌العاده می‌شود. شیرینی و جنب‌وجوش این ترکیب، احساس روشنایی، شادی و نشاط مطلق را در وجود شما بیدار می‌کند.

و سرانجام در آخرین لحظات، نت‌های پایانی به جای نت‌های میانی پدیدار شده و همزمان با آن تاثیر نت‌های قبلی را دوچندان می‌کند. رایحه نت‌های پایانی، برخلف نت‌های میوه‌ای و گل‌دار قبلی، ترکیبی تقریبا تند و شیرین از نت‌های چوبی، چوب صندل و کهربا است. تلفیق شاهکارانه این روایح به ماندگاری و پخش بوی هرچه بیشتر عطر کمک کرده و حس نفوذ و توانمندی و البته اعتماد به‌نفس فراوانی را در وجودتان سرازیر می‌کند.

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.