عطر سیگنورینا – Signorina

شناسه محصول: نامعلوم

عطر سیگنورینا سالواتوره فراگامو – Signorina

شیرین مثل قند ، اگر بخواهید یک بانوی جوان و جذاب را با یک عطر تجسم کنید، بدون تردید عطر گرمی سیگنورینا سالواتوره انتخاب شماره یک شما خواهد بود.

طبع شیرین
گروه بویایی گلی میوه ای
عطار صوفی لاب , جولیت کاراگیوزوگلاو
جنسیت زنانه
نوع عطر پیورپرفیوم (80% غلظت)
فصل فصول گرم
ماندگاری متوسط
پراکندگی متوسط
حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

گرید

گرید H, گرید HIHI

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 352,000 تومان

توضیحات

عطر سیگنورینا – Signorina

عطر – Signorina متعلق به طیف دست نیافتنی عطرهای کمپانی محبوب و خاص ایتالیایی سالواتور فراگامو است که یک نام دوست داشتنی و شیک ایتالیایی و در لغت به معنای “زن جوان” است. عطر با همکاری دو تن از بهترین عطاران دنیای عطرسازی سوفی لبه (Sophie Labbe) و ژولیت کاراگوئوزوگلو(Juliette Karagueuzoglou) خلق و در سال 2011 به بازار جهانی عرضه شد که توسط مدل زیبایی آمریکایی، گریس هارتزل معرفی و تبلیغ شد.

عطر سیگنورینا - Signorina

جشنی برای دختران شیک با رایحه‌ای پیچیده، ظریف و تازه و الهام گرفته از پیوند قوی بین سالواتور فراگامو و خانم‌های جوان شیک با مدرنیته، خلاقیت و ذره ای از جسارت است. سیگنورینا دختری با شخصیت‌های مختلف است زیرا اعتقاد دارد “زندگی من یک نمایشنامه است”. او مانند ادو پرفیوم پیچیده و گستاخ، ظریف و فریبنده مانند سیگنورینا الگانزا و مانند سیگنورینا میستریوسا به طرز غیرقابل پیش‌بینی مرموز…

زن مدرن و شیک امروزی می‌تواند در تمام طول روز با این لمس نجیب زاده همراه باشد و در هر شرایطی که هست احساس یک عاشقانه ایتالیایی را تجربه کند. سیگنورینا که ترکیبی هیجان‌انگیز است، به جذابیت زن جوان در شما اشاره می‌کند و به طور ظریفی آن جذابیت را افزایش می‌دهد. بدون شک شما را مجذوب عطر صورتی و طلایی خود خواهد کرد و بدون شک بعد از بوییدن رایحه‌اش می‌خواهید بخشی از این عطر باطراوت باشید.

ادوپرفیوم زنانه سیگنورینا ظرافت‌های میوه ای را با گل‌های نفس گیر یک صبح آفتابی بهاری ترکیب می‌کند و با آکوردهای برجسته شیرین، ادویه‌ای کم حرارت، گل رز، باطراوت و میوه‌ای عطری با گروه بویایی گل‌دار میوه‌ای را ارائه می‌دهد. طبع خنک و طعم شیرین این معجون شگفت انگیز سبب شده بسیار مناسب حال و هوای بهار و تابستان و با فرمولاسیون سبک و ساده عطری ایده‌آل برای پوشیدن روزمره باشد.

من زنی هستم که هرگز تکراری نمی‌شود! برای من زندگی همانند یک بازی است! این شعار زن جذاب و فریبنده‌ای است که در رایحه سیگنورینا سالواتور، می‌درخشد! این رایحه، محصول دانش و خلاقیت دو عطر ساز خانم به نام‌های صوفی لابه و جولیت کاراگیوزوگلاو است. می‌توان گفت که رایحه اسانس سیگنورینا، رایحه‌ای خوشمزه است. زیرا برگرفته از یک دسر ایتالیالی به نام پاناکوتا می‌باشد.

نت های بویایی عطر سیگنورینا – Signorina

نت ابتدایی
رایحه باشکوه عطر سیگنورینا سالواتوره، در نت ابتدایی با رایحه انگور فرنگی و فلفل صورتی به زیبایی هر چه تمام‌تر آغاز می‌شود. کم‌کم با گذشت زمان نت آغازین کمرنگ شده و جایش را به رایحه‌های نت میانی می‌دهد.

نت میانی
رایحه دلفریب گل یاس وارد می‌شود و با خود طراوت بهشتی را به ارمغان می‌آورد. به دنبال آن رایحه دلنشین گل رز و گل صد تومانی، این بخش را گلباران می‌کنند!

نت پایانی

ترکیب زیبایی از مشک و نعناع هندی است. گرمی و عطر این رایحه‌ها با خشک شدن عطر، باقی‌می‌مانند.

در دنیای زیبای عطر سازی، رایحه‌های مختلف در گرو‌ههای گوناگونی، ‌طبقه‌بندی شده‌اند. این دسته‌ها کمک شایانی به خریداران عطرها‌ می‌کند. زمانی که یک عطر خاص در گروه مشخصی قرار می‌گیرد، خریدار با توجه به گروه بویایی آن عطر، می‌تواند رایحه را قبل از تست بشناسد. بنابراین گمشده‌اش را راحت‌تر می‌تواند پیدا کند!در میان گروه‌های مختلف بویایی موجود، عطر گرمی سیگنورینا سالواتوره، در گروه گلی، میوه‌ای قرار می‌گیرد. ‌رایحه اسانس سیگنورینا سالواتوره، خنک و شیرین است. بنابراین، بهترین عملکرد را در فصول گرم سال یعنی بهار و تابستان خواهد داشت.

چند نکته

  • مجموعه عطر قیصری به کیفیت محصولات خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهد.عطر سیگنورینا ارائه شده در این مجموعه، از مواد اولیه باکیفیت و مرغوب تهیه شده است و کاملاً مشابه عطر اورجینال می‌باشد.
  • شما می‌توانید عطر سیگنورینا را در سه حجم 18، 30 و 50 میلی‌لیتر از مجموعه عطر قیصری تهیه کنید. این تنوع حجم، به شما امکان می‌دهد تا عطری با حجم مناسب نیاز خود را انتخاب کنید.
  • شیشه‌های اختصاصی مجموعه عطر قیصری با طراحی زیبا و منحصر به فرد خود، جلوه‌ای خاص به عطر سیگنورینا می‌بخشند. این شیشه‌ها از مواد باکیفیت ساخته شده‌اند و به حفظ کیفیت عطر شما کمک می‌کنند.
  • مجموعه عطر قیصری ضمانت اصالت تمام محصولات خود را به شما می‌دهد. شما می‌توانید با اطمینان خاطر از اصالت عطر، آن را از این مجموعه تهیه کنید.
  • مجموعه عطر قیصری عطرهای شما را در سریع‌ترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می‌کند.
  • شما می‌توانید در صورت نیاز به پشتیبانی و مشاوره، با کارشناسان مجموعه عطر قیصری تماس بگیرید.

 

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.