عطر آمواج انکلیو – Amouage Enclave

شناسه محصول: نامعلوم

عطر آمواج انکلیو زنانه و مردانه Amouage Enclave در کمپانی مشهور عطر آمواژ متولد شد. این عطر زنانه و مردانه با رایحه ای شرقی و تاثیرگذار طراحی و خلق شده است.

برند:آمواج
حجم

20 میل, 30 میل, 50میل, 100 میل

گرید

گرید DH, گرید HIHI

کلیه محصولات در بسته‌بندی و شیشه‌های عطر قیصری عرضه خواهد شد.

قیمت: 880,000 تومان

توضیحات

عطر آمواج انکلیو زنانه و مردانه Amouage Enclave

در کمپانی مشهور عطر آمواج متولد شد. این عطر زنانه و مردانه با رایحه ای شرقی و تاثیرگذار طراحی و خلق شده است. این ادوپرفیوم را با رایحه ای متعادل و امروزی تولید کرده اند تا هرکسی بتواند با اعتماد بنفس بالاتری ظاهر شود. این رایحه ی مانند درخشش آفتاب در هنگام طلوع است. اینکلِیو زنانه و مردانه مسحور کننده، درخشان و بسیار کامل طراحی اش کرده اند. این ادوپرفیوم با طراوت و کاملا غنی روی پوست شما می نشیند. این گرما مانند هسته ی زمین شما را در کام خود می کشد و جذاب تر متولدتان می کند. انکلاو زنانه و مردانه لحظه ی تلاقی شن های داغ ساحل با موج های دریایی مواج را توصیف میکند.
عطر  آمواج انکلیو زنانه و مردانه (Amouage Enclave)، یکی از جدیدترین عطرهای آمواج است. این برند که قبلا هر عطری را در نسخه زنانه و مردانه تولید می کرد نیز مانند اکثر دیگر برندها در تلاش است تا عطرهای جدید خود را به صورت یونیسکس یا همان مشترک تولید کند. عطر امواج Enclave از لحاظ ظاهری شبیه به عطرهای مردانه این برند عمانی است.

امواج Enclave رایحه ای در گروه شرقی سرخس گونه دارد و به همین دلیل، بیشتر مصرف کنندگان آن، آقایان هستند. این عطر، فوق العاده جذاب است. رایحه تلخ و شیرین، سرشار از پیچیدگی و طبعی معتدل دارد که آن را برای بهار و پاییز بسیار پوشیدنی کرده است.
عطر زنانه و مردانه آمواژ انکلیو شرقی، گرم و گیرا طراحی و خلق شده است. این عطر با رایحه ای متعادل و ملایم مهمان پوست شما می شود. این ادکلن جذاب برای شما احساس خوشایند و پرشوری خلق می کند. در ابتدا بوی هل، دارچین، فلفل قرمز و نعنا تند بینی شما را پر خواهد کرد. این ادوپرفیوم قلبی مملو از گل رز، خس خس، نعناع هندی و کندر در عمیق ترین بخشش دارد. برند آمواژ با بالاترین کیفیت رایحه ای را تولید می کند. همچنین کمی بعد روایح امبراکستریم، چرم و گل لادن شما را در آغوش می گیرند. این ادکلن زنانه و مردانه ماندگاری بسیار بالایی دارد. عطر آمواج انکلیو زنانه و مردانه ادو پرفیوم را در فصول سرد سال استفاده کنید و با این رایحه بدرخشید! در کمپانی مشهور عطر آمواج متولد شد. این عطر زنانه و مردانه با رایحه ای شرقی و تاثیرگذار طراحی و خلق شده است. این ادوپرفیوم را با رایحه ای متعادل و امروزی تولید کرده اند تا هرکسی بتواند با اعتماد بنفس بالاتری ظاهر شود. این رایحه ی مانند درخشش آفتاب در هنگام طلوع است. اینکلِیو زنانه و مردانه مسحور کننده، درخشان و بسیار کامل طراحی اش کرده اند. این ادوپرفیوم با طراوت و کاملا غنی روی پوست شما می نشیند. این گرما مانند هسته ی زمین شما را در کام خود می کشد و جذاب تر متولدتان می کند. انکلاو زنانه و مردانه لحظه ی تلاقی شن های داغ ساحل با موج های دریایی مواج را توصیف میکند.
عطر  آمواج انکلیو زنانه و مردانه (Amouage Enclave)، یکی از جدیدترین عطرهای آمواج است. این برند که قبلا هر عطری را در نسخه زنانه و مردانه تولید می کرد نیز مانند اکثر دیگر برندها در تلاش است تا عطرهای جدید خود را به صورت یونیسکس یا همان مشترک تولید کند. عطر امواج Enclave از لحاظ ظاهری شبیه به عطرهای مردانه این برند عمانی است. در کمپانی مشهور عطر آمواج متولد شد. این عطر زنانه و مردانه با رایحه ای شرقی و تاثیرگذار طراحی و خلق شده است. این ادوپرفیوم را با رایحه ای متعادل و امروزی تولید کرده اند تا هرکسی بتواند با اعتماد بنفس بالاتری ظاهر شود. این رایحه ی مانند درخشش آفتاب در هنگام طلوع است. اینکلِیو زنانه و مردانه مسحور کننده، درخشان و بسیار کامل طراحی اش کرده اند. این ادوپرفیوم با طراوت و کاملا غنی روی پوست شما می نشیند. این گرما مانند هسته ی زمین شما را در کام خود می کشد و جذاب تر متولدتان می کند. انکلاو زنانه و مردانه لحظه ی تلاقی شن های داغ ساحل با موج های دریایی مواج را توصیف میکند.
عطر  آمواج انکلیو زنانه و مردانه (Amouage Enclave)، یکی از جدیدترین عطرهای آمواج است. این برند که قبلا هر عطری را در نسخه زنانه و مردانه تولید می کرد نیز مانند اکثر دیگر برندها در تلاش است تا عطرهای جدید خود را به صورت یونیسکس یا همان مشترک تولید کند. عطر امواج Enclave از لحاظ ظاهری شبیه به عطرهای مردانه این برند عمانی است.

تاکنون دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.
کاربر گرامی! جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید.